Friday, May 29, 2009

最近

最近,我想办法把项目做完后回个家,把一些该做的事情做完回到菲律宾.可是不知道这些事情现在办公室的大部分中方同事都知道了,他们开始说,我回家,相亲然后结婚回来.他妈的我都没有说什么,他们怎么知道,奇怪啊.
昨天有个女孩子说,哎呀Babu你在中国带了这么就,就在中国结婚吧,中国姑娘还不错的. 我跟她开玩笑得说,中国姑娘不喜欢我这样的黑人,他们喜欢黄人,白人呵呵.她说我这样不在中国结婚,会代表中国人对老外不友好呵呵呵.搞笑死了呵呵.

哎呀再说吧!!!!!
Salute

4 comments:

jnj said...

Bu... Everything ok?

Not just Phil colleagues said so but what i heard is the same..

Are you gonna to leave animal planet?

RayC said...

He has left animal planet... and so has the rest of us. The parliament is dissolved.

jnj said...

Alright... I pay respect to those who wants to live on seriously.

Babu said...

Guys! I am here leaving no where..will go home next week, will be back to the habitat